Kävin just salilla, vietin taas tunnin crosstrainerilla, jonka jäkeen kävin puntarilla.. vain -1,1kg edellisestä, kolmen viikon takaisesta punnituksesta :( noh parempi se on kuin ei mitään.. hassuja juttuja tuolla naistenpukkarissa kyllä näkee, aina on joku peilin edessä pyörimässä ympyrää, tiiramassa kroppaansa.. tänään todistin nelikymppisen naisen pyörähtelyä, pysyin lukemaan sen ajatukset "onks tukka hyvin? Nyt vähän toppia alemmas niin tisut näkyy paremmin", sit se vielä muikistaa huulia ja katsoo itseään vielä sivusuunnasta, on jo lähdössä kohti salia, kun palaa ja tsekkaa onks peppu hyvin :D mulla oli täys työ olla nauramatta. Ymmärtäisin, jos kyseessä ois joku teinibimbo, mutta että aikuinen nainen! Samoin, meikkaaminen... ENNEN salitreeniä :D mitä hittoa? Meneekö ne sinne missikisoihin vai treenaamaan? oon vähän sitä mieltä että jos pitää käyttää 10min itsensä tarkasteluun peilin edessä ja ehostukseen, ennenku uskaltaa mennä salille, on jotakin itsetunnossa pielessä.. noh, treeni meni hyvin väsymyksestä huolimatta, tosin vatsalihastreenin jälkeen alavatsassa tuntui pistelyä..? Outo tunne tuli, mutta meni saunassa ohi.
Joo, syy mun väsymykseen lienee siinä etten ole juuri ehtinyt nukkua tässä... eilen, yövuorosta kotiuduttuani nukuin 5h, jonka jälkeen pesin pyykkiä, tein jauhelihapasteijoita, leivoin mutakakkua ja paistoin pakastepiirakoita, tein myös munavoin.. sen jälkeen siivosin asunnon huolellisesti, ja jäipä aikaa jopa itseni sievistämiseen, kaiken tuon jaksoin vain parilla pannullisella kahvia.. 23.20 olin helsinki-vantaalla, tuntia myöhemmin mies ilmestyi ovista ♡ otettiin taksi kotiin, ja heti kun päästiin sisään, käytiin asiaan.. vaatteita riisuessa mies kysyi olenko laihtunut, rinnat kuulemma pienentyneet :D noh, sietääkin näiden h-kuppien pienentyä! Sen jälkeen nautittiin mun kokkauksista, ja lopulta joskus 02 yöllä käytiin nukkumaan.. tai siis yritettiin, 10min myöhemmin rakasteltiin uudestaan. Aamulla seitsemältä mies heräs, ja läks töihin, mä heräsin kans hetkeks, mutta annoin periks ja nukuin 11.30 asti.. heräsin siihen kun mies tuli lounastauoks kotiin... sit vietin pari tuntia netissä, ja äidin kanssa skypetellen. Miehen palattua töistä, meidän oli tarkoitus ottaa päikkärit, mies onnistui, minä en. Läksin siis salille, palattuani mies oli just herännyt :) loppuilta relataan tv:tä katsellen.. ja mä yritän päästä ajoissa nukkumaan, jaksan sitten aamulla sen sokerirasituksen..