Jälleen yövuorossa.. tää ensimmäinen tuntus olevan aina hankalin, kun unirytmi ei ole kunnolla kääntynyt... nukuin kyllä päivällä 15-17.00 mutta se ei ollut riittävästi, tarkoitus oli nukkua ad. Klo 19, mut kun ei nukuta niin ei nukuta! Ja nyt sit nukuttais... enää kolmisen tuntia vuoroa jäljellä, onneks :) 

Väsyneenä mua alkaa myös ahdistaa, ajatukset muuttuu levottomaksi ja alkaa tulla pelkoja.. ajatuksia siitä, että jotain pahaa sattuu.. joko minulle, miehelleni tai pienelle potilaalleni, tai jollekulle muulle läheiselle.. onneksi osaan myös rauhoitella itseäni, se mitä tapahtuu, tapahtuu enkä minä voi siihen vaikuttaa.. todennäköisintä on kuitenkin se, ettei tapahdu yhtikäs mitään.

Ahditukseen auttaa myös tekeminen... mulla on yövuorossa aina mukana useampi vaihtoehto, tabletti, käsityö ja kirja.. ja niiden välillä vaihtelen niin ei ala mikään puuduttaa :D eilen sain Enni Mustosen paimentytön luettua (ihana ♡), nyt luen Hjorth & Rosenfeldthiä, Mies joka ei ollut murhaaja, eli pysyy taatusti hereillä... Käsityönä tulossa tyynynpäällinen, jo kolmas  :) uuteen sänkyyn piti saada uusi päiväpeitto, ja uuteen päiväpeittoon uudet koristetyynyt.. :D ja mies varmaan luulee että me on muutettu uuteen kämppään, kun se palaa matkoilta... oon vähän pannut sisustusta uusiks.. uusi kattolamppu pitäis vielä saada asennettua ennen miehen paluuta, mutta kun se on semmonen sokeripala se "pistorasia" siellä katossa niin en oo vielä yksin uskaltanut mennä säätämään.. vaikka ei se kuulemma vaikeaa ole, eikä sähkäriäkään pitäis saada jos pistän sulakkeet pois.. 

Noin, nyt on taas vartti yöstä kulutettu jonninjoutavaan höpinään, hyvää yötä! :)