Viimeistä yövuoroa viedään, ei pahemmin väsytä, mutta kyllästyttää... mitähän sitä tekisi vielä seuraavat 2 tuntia?  

Mies läks eilen kotimaan visiitille, kummallista oli olla yksin kotona... noh, nukuin suurimman osan päivästä, kerran heräsin syömään, ja tarkistamaan viestit. Mies oli juuri saapunut Pariisin kentälle, seuraavan kerran kun heräsin, oli jo perillä :) 

Ihanaa, kohta alkaa ansaitut vapaat, tänään ajattelin käydä salilla, jos vielä kerkeen päiväunien ja patjan hakijan jälkeen.. niin, meille tuli uusi sänky eilen, ja sen vanhan patjan pistin lahjotuksiin fb-ryhmään..sieltä otti yhteyttä nainen jolla sattumoisin mies samasta maasta kuin omani! Heti riitti juttua, ja taidettiin vähän kaverustua :) hyö tarvitsi isomman sängyn ja minä mieluusti sen lahjoitan.. no, rungosta saavat pulittaa muutaman kympin.

En tiedä mistä johtuu, mulla kai joku lihas selässä jumissa, kun pistää sieltä ja rinnan päältä ja säteilee vasempaan käteen, inhottava vaiva joka ei tunnu helpottavan venyttelyllä.. siinä on sekin ikävä, että näin aamuyön tunteita tulkitsen sen pumppu-ongelmaksi, vaikka järjellä ajateltuna se ei voi olla sydänperäistä kipua.. johan mä olisin saanut sen slaagin, jos se ois sitä. Tää on tätä mun tavanomaista panikointia, ensin sattuu, sitten siihen keskittyy liikaa, sitten sattuu enemmän, sitten alkaa vaivihkaa hengitys kiihtyä ja sitten alkaa pyörryttää ja avot, siinä meillä on kiva pikku paniikkikohtaus! Niin, ois kyllä kiva saada toi jumi pois, raaskisinkohan varata ajan hierojalle?

Noin, sain ainakin vartin kulutettua tällä kirjoituksella... juu, hidas oon, mä vastaharjoittelen tällä uudella tabilla kirjoittelua...