Kello on viis, vielä pari tuntia vuoroa jäljellä... alkaa jo vähän väsyttää, vaikka nukuinkin ennätysmäiset 7,5h, klo 10-17.30.. oisin nukkunut enemmänkin, mutta mies herätti-halus tietää oonko ihan kunnossa, kun nukuin niin sikeästi :D  

Huh, mä oon aivan jäässä! Mulla on farkkujen alla pitkät kalsarit, sukkien päällä villasukat, pitkähihainen paita ja huppari, ja silti luita myöten kohmeessa.. mistä lie johtuu, että joka yö paleltaa näin? Huomenna otan vielä jonkun ylimääräsen villapaidan mukaan, jos sillä tarkenis vikan yön... 

Tää yö on mennyt pelatessa.. vuoron perään candy crushia, pet rescueta ja nyt myös uutta, tosi koukuttavaa, subway surferia... kuulostan 15-vuotiaalta, tajusin just itsekin :D no, kai nyt aikuisetkin saa vähän huvitella? 

Puolentoista viikon päästä pitäis alkaa menkat.. jännityksellä odotan :) alavatsassa tuntuu välillä nipistelyä ja menkkajomotuksia, mitähän siellä on meneillään? Paristi oon tällä viikolla tikuttanut, oisko ovista, mutta en saanut kuin haamuja aikaseks. Menispä aika nopeemmin... 

En oo vieläkään sanut aikaseks etsiä uutta työtä.. mutta toisaalta, ei tässä kiirettä ole, eilisaamun tiimipalaverissa pomo lupasi jatkoa ainakin huhtikuulle, tod.näk. jopa kevääseen 2016 asti.. oon tässä nyt ollut kolmisen kuukautta, enkä ole vieläkään oppinut nauttimaan joutilaana olemisesta.  Silti oon tosi kiitollinen siitä että sain tän työn.. kävin kesällä murtuneen jalan kanssa haastattelussa, se meni niin hyvin, että kun sain kuukautta myöhemmin lääkäriltä terveenpaperit ja soitin paikkaan, tää essari sanoi pitäneensä mulle paikkaa varattuna... vaikka mitään takeita jalan paranemisesta ei haastatteluvaiheessa ollut! Se työhaku vaan on niin raskasta, muistan kesällä pistäneeni kymmenkunta hakemusta, mutta vain muutama vastasi, ja vain pariin pääsi haastatteluun. Mun äidillä on kans työnhaku meneillään, ja se sanoi samaa, ettei monetkaan paikat vaivaudu vastaamaan yhtään mitään hakemuksiin, yhtälailla raskaita myös ne torjuntakirjeet, "ette tullut tällä(kään) kertaa valituksi"... 

Jokohan ois peleihin tullut lisää elämiä.. vielä 1,5h pitäis saada kulutettua..