Ahistaa, ärsyttää! 

Suurin syy taitaa olla se että valvon viidettä yötä ja kroppa alkaa sanoa sopimustaan irti. Vatsa oirehtii murisemalla koko ajan, vaikkei oo nälkäkään. Närästää, rintaa pistää, joku lihasjumi kai? Pää tuntuu turvonneelta ja tietenkin mua aika ajoin huippaa myös, ja se taas aiheuttaa pienoisen paniikkikohtauksen mussa. Ei, tää yötyö ei sovi mulle. Lisäks kurkku tuntuu aralta, flunssa tästä puuttuikin, tulee tietenkin sopivasti just vapaapäiville.

Lisäks mua ärsyttää tää asunnon hakeminen! Mikä siinä on ettei hakemuksiin vastata?! Sukunimestäkö se johtuu? Ei ainakaan siitä, ettei rahaa ois, eikä meillä mitenkään epärealistiset asuntotoiveetkaan ole. Ainoot asunnot joita on kutsuttu katsomaan on sijainnut just jossain hiton kontulassa tai muussa ghettossa. Joku vatipää lueskelee niitä hakemuksia ja sukunimen nähdessään päättelee että ollaan työtön, rahaton, mamu-perhe, joka elää sossun turvin, ei sellaisia voi millekkään hyvälle, rauhalliselle alueelle sijoittaa. Tosiasiassa, ja tämän myös olen hakemuksiin laittanut, olemme nuori, raitis, savuton, rauhallinen aviopari. Meidän perheeseen kuuluu kani ja toivottavasti pian myös lapsi. Vuokraovessa on sellaisia asuntoja, joihin olen jättänyt asuntohakemuksen aikaa sitten, mutta jotka ovat tulleet uudelleen tarjolle ja näyttöön.  Siitä on paljon pääteltävissä.. tekisi mieli jättää yks hakemus samoilla tiedoilla, mutta tyttönimellä, ja katsoa olisiko parempi flaksi. Veikkaan että olisi!