Haamu on hävinnyt, vai oliko sitä alunperinkään? Surettaa ja suututtaa :( tein aamulla kaksikin testiä, ja molemmat näytti negaa.. mutta missä hiivatissa mun menkat on? 

Itkettää kovasti, mutta nyt ei auta kuin ryhdistäytyä.. olen n. Tunnin päästä lähdössä masjiidiin lausumaan shahadaa,  musta tulee tänään ihan virallisesti muslimi. Sain eilen kakistetuksi äidille mun aikeet ja reaktio oli erittäin yllättävä.. äiti sanoi että olen aikuinen ihminen, ja teen niinkuin itse haluan ja jos se tuntuu hyvältä niin silloin se on oikein :) että pitää tehdä niitä asioita jotka itsestä tuntuu hyvältä ja oikealta, mun äiti on ihana ja viisas ♡ 

Illalla ystävän kanssa syömään ja leffaan, saapahan ajatukset pois noista raskausasioista, huomenna salille ja sellaiseen rääkkiin että... mä jostain syystä syytän itseäni siitä että en ole raskaana, ja tekee mieli rankasta kroppaa..