Rinnat on aristanut jo pari päivää, nyt kp 26/28-29, eli menkoistakin voipi johtua, myös alavatsaa juilii aavistuksen, väsyttää julmetusti ja pierettää (no okei, se johtuu kyllä vaan niistä pavuista jotka illalla nautin).. 

En tiiä miten muut yököt kääntää rytminsä, mutta mä yritän aina yövuoroa edeltävänä yönä nukkua "huonosti", eli vähän, ja sitten päivällä ottaa muutaman tunnin päikkärit. Yleensä nuo päikkärit on ollut työn ja tuskan takana, enkä useinkaan vaivu mitenkään syvää uneen, mutta tänään oli toisin. Nukahdin melkein samantien kun sänkyyn kävin, nukuin kuin tukki siihen asti kun kello herätti (en edes herännyt siihen kun mies tuli töistä) . Oisin varmaan nukkunut vielä pidempääkin mutta piti nousta avaamaan ovi naiselle, jonka kanssa tein bisneksiä fbn kautta. Ja nyt nukuttaa ihan kauheesti, kahviakaan en viitsis toista kuppia ottaa, kun siitä tulee niin levoton olo :/ 

Tänään tuli postissa kirja, profeettojen elämä, ja oli tarkoitus lukaista, mutta sen jos teen niin unen tulo on taattu.. se on ihan sama mitä kirjaa mä luen, jos luen väsyneenä, niin sen on puoli sivua ja mä olen out.

Kukaan ei ole vielä tarttunut tarjoukseen, jonka edellisessä kirjoituksessa esitin.. kuka nyt tuntemattomalle uskaltaa osoitteensa pistää? No, jos joku nyt kuitenkin uskaltaa, niin tarjous on edelleen voimassa. Muutakin postia voi laittaa osoitteeseen [email protected] :) 

Pielkäähään peukkuja että mä oirehdin jonkin muun kuin menkkojen takia ;)