Eka yö kuudesta menossa... ja menkoissa elellään vikoja päiviä.. alkoihan ne sitten vihdoin, 5 päivää myöhässä :( joko se kaavinta on pistänyt mun kierron ihan perusteellisesti sekaisin, tai sitten siellä oli raskaus mutta meni kesken.. sitä tuskin saan koskaan tietää, mutta toivon että johtuis tuosta ekasta vaihtoehdosta.. Harmittaa, ehdin niin innostua siitä haamusta :' ( jospa tässä kierrossa tärppäis, inShaaAllah ♡ 

Niin, viime perjantaina musta tuli ihan virallisesti muslimi :) kävin Masjiidissa lausumassa shahadan ja sen jälkeen kuuntelemassa khutban, imaamin puhe käsitteli mun Islamiin paluuta ja sitä mikä mun miehen osuus asiassa oli :) naiset tuli halaamaan ja onnittelemaan, ja rukoilinkin ensimmäistä kertaa! Sen jälkeen lähdettiin miehen kanssa käymään kaupassa, halusin mennä huivi päässä :) enimmäkseen sain hymyjä, vain yksi mummeli säikähti mua ja kiersi kaukaa :D sen jälkeen en oo huivia pitänyt, haluaisin kyllä, mutta siihen liittyy vielä pari pulmaa mitkä mun pitää ratkoa.. noh, ajan kanssa :) 

En vieläkään saanut aikaseks hakea uutta työtä, asunnonhaku meni taas etusijalle.. äiti aloitti uudessa, vanhassa, työssä ja siellä saattaisi kuulemma olla mullekkin hommia... täytyy harkita, raaskiiko luopua näin hyvästä palkasta...? Eiköhän, kyllä mulle on tärkeämpää se että mä viihdyn mun työssä, kuin raha.