Ihanaa, mä ovuloin. Nyt mä ihan tunnen sen, mahtavaa saada oma kroppa takas! Oireet alkoi eilen, jomotusta alavatsassa, tänä aamuna testasin ja plussaa näytti! Nyt ollaan sitten ahkeroitu miehen kanssa ;) joo, hassua hihkua yhden oviksen takia, mutta onhan se helpotus, että kroppa alkaa palautua kaavinnasta. Olin huolissani kun pari kuukautta ollut niin kivutonta, sekä se ovis että menkat, kaikki oireet mitkä on aiemmin kertonut jonkinlaisesta hormonitoiminnasta, on ollut poissa. Nyt ne on takas ♡  

Joulu meni... aatto nukkuessa, joulupäivä kotona hengatessa, onneks jo tapanina pääsi kuntosalille.. olin tulla mökkihöperöks, samoten mies, kun ei kerta kaikkiaan ollut yhtään mitään tekemistä, tvstäkin tulee nykyään pelkkää shaibaa. Välipäivät meni töissä, ja uusi vuosi äidin luona :) pikkuveli kysyi ennen meidän tuloa, tuodaanko me se vauva kans.. meinas päästä itku, äiti sai taas kertaalleen selittää että vauva ei tule, kun taivaan isä otti sen meiltä pois. Mä en olis alunperinkään halunnut pikkuvelille (5v.) kertoa, mutta se vaan lipsahti äidiltä.. ens kerralla, jos sellainen vaan tulee, en taidakaan heti kertoa äidillekkään.. tai no, sen näkee sitten, maltanko olla kertomatta, meillä on aina ollut tosi läheiset välit ja on kerrottu aina kaikki tosi avoimesti ♡ 

Oon jälleen yövuorossa, tää alkuilta mennyt leppoisasti asuntohakemuksia täytellessä, toivottavasti jotain löytyy ja pian. Alkaa ahistaa 23neliötä ja 715e kuukaudessa... käytiin jo yks asunto katsomassa, 2 huonetta, avokeittiö, sauna, 40 neliötä-800e, ei paha ollenkaan, mutta makuuhuone oli aivan liian pieni. Sinne olis nippanappa mahtunut meidän jenkkisänky ja thats it... harmi :(  Nykyisessä asunnossa alkaa seinät kaatua päälle, tilaa ei vaan enää ole kun on kahden aikuisen ja kanin tarpeet, ja vuokra hävyttömän suuri, vaikka onkin hyvällä paikalla. Ja ne saa taas helmikuussa nostaa sitä vuokraa, joten no thanks.. 

Mutta nyt meen facebookkiin jatkamaan bisneksiä, oon ahkerasti alkanut hankkiutua tavarasta eroon, käytän lähinnä vaihtorinkiä, jossa raha ei vaihdu mutta saan tavaran tilalle esim. Kahvia, ja sitähän ei voi koskaan olla liikaa ;)