...Mikä olo! Oksettaa, närästää, huimaa, väsyttää. Eniten ärsyttää tuon närästys, oon litkinyt jo parit samarinit muttei auta yhtään! Onneks on vika yövuoro, kolmen ja puolen tunnin päästä vapaille :) kaipaan niiiiin unta, taas yks huonosti nukuttu päivä takana.. syytän siitä meidän asuntoa, se on aivan liian pieni.. jos meillä ois makkari, niin saisin aivan varmasti paljon paremmin nukutuksi.  Nyt mä aistin unen läpi sen kun mies palaa koulusta tai töistä, ja eihän sillon malta nukkua. Miehen kanssa oleminen on vaan niin paljon hauskempaa kuin nukkuminen... eilen maltoin sentäs nukkua sen aikaa että mies sai tajinen tehtyä, vähänkö oli ihanaa herätä herkulliseen ruuan tuoksuun! ♡ mun mies on ihan paras ♡ 

Kuudes yö siis menossa, oon tehnyt tässä tällaista semi-tieteellistä tutkimusta, ja tullut siihen tulokseen että aika kuluu paljon hitaammin yöllä, kuin päivällä. Tänäänkin pelasin pelejä, söin, luin ja olin aivan varma että oon saanut ainakin 2h tapettua, ja paskanmarjat, puol tuntia! Asia ois tietenkin ihan eri, jos mä nukkuisin yöllä. Silloin aika menee tuplasti nopeempaa, on nukkunut 8h, mutta tuntuu siltä kuin ois nukkunut 4.

Noniin, nyt alkaa närästys väistyä nälän tieltä. Maha pitä semmoista mölinää että parempi antaa sille vähän aamupalaa... ja sen jälkeen kärsiä taas siitä närästyksestä, voi miten mukavaa ♡