Että voikin ihmistä väsyttää näin paljon! nukuin taas huonosti päivällä,  johtuskohan tuosta lisääntyneestä auringonvalosta? 

Vaikka nyt onkin yöputken vika menossa, niin nyt jo itkettää se että lauantaina pitäis taas jaksaa valvoa.. ja keskellä vapaita vielä joku jonninjoutava koulutuskin. Mä alan olla Niiiiiiiin kypsä tähän.. 

Tää työ tuo mussa ihan uuden puolen esiin, enkä pidä siitä. olen jatkuvasti vittuuntunut ja väsynyt ja riidanhaluinen. Nytkin illalla kehitin riidan miehen kanssa ihan tyhjästä. Loukkaannuin asiasta jota ei ollut loukkaukseksi tarkoitettu. Lopulta sain taas pahoitella käytöstäni ja en voi kuin ihmetellä,  miten tuo mies sietää mua? Edes mä en siedä mua, olisin dumpannut itseni jo kauan sitten... mutta se on niin hyvä mies, näkee mun kiukuttelun taakse eikä ole pitkävihainen ♡ 

Hitsit, onneks tää on pian ohi..enkä ikinä enää yököks ryhdy! Tässä menee ammattitaito hukkaan, sekä terveys ja parisuhde pilalle, ei kannata vaikka hyvin maksettaski.