Aamu alkaa sarastaa, enää tunti töitä. Sitten soitan kättärille ja ilmoitan tulostani, vuoto ei vieläkään oo loppunut, keskenmenosta kolme viikkoa. Täytyy samalla kysyä, josko ne tietäs mistä tuo alaselän kipu johtuu, mä paikannan sen aika varmasti oikeeseen munuaiseen.. ja pienellä googlettamisella osun kai oikeeseen koska sattuu alaselkään oikealla, säteilee kylkeen. Rasittavaa olla kokoajan jostain kohti kipeä! Aaaaargh! 

Pääsiäisen olin vapaalla, paitsi lauantaina jolloin olin keikalla tulevassa kesätyöpaikassa. Oli oikein mukavaa, ei valittamista, vielä :) sunnuntaina käytiin miehen kanssa kaupungilla nautiskelemassa auringosta, sillon vuotokin otti välipäivän ja päästiin hommiin, tosin kumin kanssa("koska pitää odottaa yhdet kuukautiset ennen uutta yritystä")... mutta se hajosi :( sitten alkoi taas vuotelu. 

Sain myös mysteeriviestin whatsapp issa, se tyyppi on ennenkin kirjotellut mulle jotain, tällä kertaa toivotteli pääsiäistä. Vastasin, kysyin kuka se on-ei vastausta. Finder osasi numeron perusteella kertoa, että kundi on kaveri n. 4 vuoden takaa. Oltiin pitkään frendejä, kunnes tajusin kuinka pahasti se on päästään sekasin, ihka oikea patologinen valehtelija. Pistin välit poikki, ja luulin tehneeni selväksi etten halua olla yhteyksissä. Silti se on säilyttänyt mun numeron. Laitoin viestin jossa käskin sitä poistamaan mun numeron. Ja siitäkös se riemastu, vastasi että hänellä on erittäin rakas vaimo ja tytär, ettei mun pitäis luulla liikoja itsestäni. Huoh. En viitsinyt enää vastata. Oon aika varma että ens jouluna tulee taas viesti jossa toivottaa hyviä pyhiä tms., sillä on näköjään taipumus myös unohtaa asioita, niiden vääristelyn lisäksi. Voisin mä sen vaimollekin viestin laittaa, tiedän sen tyypin, mutten jaksa/halua puuttua ellei oikeesti ala maanvaivaks.

Mies on ollut aivan ihana taas, se on muistanut mua kehuilla, haleilla, pusuilla, rakkaus on taas näkynyt ja kuulunut meidän taloudessa ♡ välillä se jää nääs arjen jalkoihin, kun ei joudeta toisiamme näkemään. Minä yöt töissä, päivät nukun, illalla pari tuntia keretään nähdä ennenku joudun töihin taas. Onneks tää on kohta ohi, enää neljä yötä tässä lafkassa! 

ps. En tiedä mitä tekstille tapahtu keskenkaiken, en osaa tabletilla korjata. Sorry.