Aloe vera gelistä kenties? Rupesin siis juomaan ko. tuotetta suomeen palattuamme, mitään positiivisia vaikutuksia en oo huomannut. Sen sijaan, nyt useamman päivän ajan oon ollut väsyneempi, illalla maate käydessä pahoinvoiva ja nyt vielä jotain sydämen tykytyksiä. Joo, kuuluuhan sen tykyttää, mutta ei kai niin paljoa että oon siitä kaiken aikaa hyvin tietoinen?  Ihan kuin se muljahtelis? Ällö olo :( nukkumaan käyminen ollut parina iltana tosi vaikeeta, eilen uni tuli vasta 3h lukemisen ja pyöriskelyn jälkeen, toissailtana nukahdin vasta aamukuudelta vaikka sänkyyn olin mennyt jo puoliltaöin :( nukahtamista vaikeuttaa mun taipumus paniikkiin, näine sydäntuntemuksineni oon aivan varma että jos nukkumaan käyn niin en enää herää :( joo, mä tiedän että mun pitäis mennä lääkäriin puhumaan näistä mun oloista.. mä vaan pelkään ne lyö mulle vaan kasan masennuspillereitä tiskiin ja käskee kotiin.. jutteluapua mä enemmin tarvitsisin.. 

Sain eilen paniikkikohtauksen kesken kävelylenkin, olin marjaniemen rannassa kun rintalastasta nipsas, se säikäytti ja välittömästi kävi pyörryttämään, oli lähteä jalat alta kun koko kropassa kävi väristykset. Otin kännykän käteen ja olin jo soittamassa miehelle että tietää missä meen jos jotakin sattuu, kun olo alkoi helpottaa.. päätin sitten mennä sittenkin lyhyemmän reitin takas kotiin.. kotona olo oli jo paljon parempi ja kävin lenkkisaunassakin. Illalla alkoi taas tykyttelyt, lopulta nukahdin ja aamulla herätessä samat tykytykset. Soitin just tässä välissä ta:lle, aion nyt kuitenkin mennä lääkäriin. Oli se sitten fyysistä tai ihan vaan psyykkistä, nii  joku helpotus tähän oloon on saatava. In shaa Allah kaikki kääntyy hyväksi.