Siis nyt kyllä! Eilen blogia luettu 233 kertaa! Voisko joku kertoa mistä tällainen piikki? Normaalisti lukukertoja 5-80... varmaan joku häiriö..

No, oli miten oli.. vielä pari tuntia pitäis jaksaa valvoa, päätä särkenyt ja närästänyt koko yön :( sen siitä saap, kun joutuu pimeessä istumaan sen 10h, tihrustaen koittaa kirjoittaa rapsaa tai lukea kirjaa, tai kutoa sukkaa.. ikkunasta paistaa katulampun valo, että en mä nyt IHAN pimeessä joudu istumaan.. ei tää tabletinkaan tuijottelu varmaan tuota päänsärkyä PARANNA =/ oi, kunpa saisin nukuttua yhtä hyvin ku eilen, nukuin 10h melkein yhtä soittoa. Kerran heräsin kelloa katsomaan :) eihän se tietenkään parisuhteelle hyvää tee että toinen nukkuu koko päivän, mutta minkäpä teet.. enää kolme yötä ja sitten taas vapaita, taas aikaa parisuhteelle :) mun mies oli taas, jälleen kerran aivan ihana, lähti saattamaan töihin illalla ♡ mulla oli poikkeuksellisesti myöhäisempi töihin meno, joten mies lähti varmistamaan että pääsen turvallisesti töihin :) mua on alkanut pelottaa ulkona kulkeminen iltaisin, jatkuvasti saa lukea kuinka joku raiskattu/ryöstetty/tapettu/siepattu :( suomalaiset on sekoamassa.. oon ajatellut ostaa sellaisen "raiskaushälyttimen", ihan varmuuden vuoksi, ei kai siitä haittaakaan voi olla? 

 Sain ihan hullun ajatuksen tässä, mitä jos muuttaiskin miehen kotimaahan? Kohtahan meillä on säästettynä se raha jolla voidaan ostaa miehen tädin asunto maan pääkaupungista.. eli asunto ois valmiina, ja kai miehelle jotain työtäkin sieltä järjestyis? Mulla on tällä hetkellä sellainen olo, että voisin ihan hyvin hetkeks jättäytyä työelämästä.. mutta itseni tuntien, sekoaisin viimeistään kuukauden toimettomana olon jälkeen, eli kyllä mullekin olis sieltä hyvä joku työ järjestyä.. se taas on vähän hankalampi juttu, koska en osaa kieltä.. mjoo, ainahan saa unelmoida... oon vaan niin kyllästynyt Suomeen, Suomen säähän, suomalaisiin ja tähän työhön.. 

Noin, sainpahan taas muutaman minuutin kulutettua tähän, mitähän sitä teksi vielä tunnin?