Kätilöopiston gynekologinen päivystys EI ota mua vastaan! Soitin heti töistä päästyäni, selitin kadulla kännykkään pähkinän kuoressa, jälleen kerran, mistä on kysymys,  miksi soitan. Hoitaja lukee mun papereita pitkään,  "jaa, kyllä tätä vuotoa voi tulla vielä neljäkin viikkoa keskenmenon jälkeen". Kerroin että kaks vkoa sitten ultrassa lääkäri sanoi kohdun olevan tyhjä, joten sinänsä outoa että vielä vuotaa tällä tavalla, kerroin myös munuaiskivusta, mutta koska hajuja tai kuumetta ei ole niin olen varmasti ihan kunnossa! Hoitsu kysyi olenko tehnyt raskaustestin, en ole koska mua ei ohjeistettu tekemään niin. Sanoi vielä että onpa poikkeuksellista ettei hcg:ta seurata. Lopputulema vartin "keskustelun" jälkeen oli, että mun pitäis odottaa loppuviikkoon ja soittaa sitten uudestaan! Vaikka just viime torstaina soittaessani toinen hoitaja LUPASI että pääsen lääkäriin tänään jos vuoto jatkuu. Jos näit aamulla metrossa naisen joka oli juuri puhkeemassa itkuun, niin se olin minä. Kotona itkin rajusti, tuplaten sen jälkeen kun olin tehnyt positiivisen raskaustestin! Siellä on jukoliste edelleen jotakin jumissa! 

Niinkuin keskenmeno ei olis itsessään riittävän rankka, se pitää tehdä rankemmaks jth:n puolesta, et pääse hoitoon ennenkuin on pää kainalossa, silloinkin vaan EHKÄ,  kuten viime syksystä opimme.