Tänään on vissiin torstai? Lomamatka neljäs päivä. 

Matka ei ollut ihan onnistuneimmasta päästä, ekalla lennolla sain järkyttävän paniikkikohtauksen,  olin varma että viimeistään laskeuduttaessa saan sydärin tai aivoveritulpan.. no en saanut. Ja tottapuhuen olin ihan vähän helpottunut kun kuultiin että jatkolento on 2h myöhässä... sai hetken rauhottua ja koota itteensä. Toinen lento meni jo  paremmin :) 

Ollaan sittenkin vissiin koko loma sukulaisilla, eikä mennä omalle kämpille ollenkaan.. se on vähän sääli, koska mä jotenkin kuvittelin tulevani tänne viettämään lomaa mun miehen kanssa. Mutta käytännössä mun mies tuli viettämään lomaa perheensä kanssa. Se on muuten ihan ok, mutta mä tunnen oloni kovin yksinäiseksi. Jos oon heidän seurassa niin oon anyway yksin koska en ymmärrä kieltä, välillä mies tulkkaa mutta ei se tietenkään pysty ihan kaikkea kääntämään :( ja nuo on vielä sen verran puheliasta sakkia... katsoin nytkin taas viisaammaksi mennä toiseen huoneeseen itteksi olemaan, koska kyllähän se nyt alkaa ottaa kupoliin kun toiset tunti tolkulla juttelee, juttelee, juttelee ja itse joutuu istumaan hiljaa... 

No, on täällä mukavaakin ollut. Tultiin eilen tänne miehen siskon luokse, käytiin kylpemässä moulay yacoopissa, vesi siellä tulee vissiin jostain lähteestä ja on luonnostaan tosi kuumaa. Ihmiset uskoo että kylpeminen siinä parantaa kaikki ihosairaudet. Menin vuodoista huolimatta, senkin uhalla että tamponi pettää, oli oikein mukavaa. Tänään käytiin jossakin puistossa, syömässä ja keräämässä lähdevettä.. ratsastin myös valkoisella hevosella, tai siis istuin kyydissä ja hepan omistaja talutti, siitä lystistä maksoin about euron.. otin myös itselleni hennatatuoinnit,, ja tarjosin anopille kans, maksoi n. 5e yhteensä :D

Mies kävi just kysymässä mun kuulumisia,  parahdin itkuun lähes samantien.  Virhe. Siitä muodostui sit pien kriisi kun piti selittää mikä mättää. Mä haluaisin kahdenkeskistä aikaa sen kanssa, muutenkin kuin sillon kun nukutaan. Ja hän haluaa olla perheensä kanssa ja tavata ystäviä, samalla tietysti huolehtia siitä että mä viihdyn... no siinähän se probleema tuli.. sovittiin että jatkossa jos saisin edes tunnin kahdenkeskistä aikaa sen kanssa niin oisin tyytyväinen.. no eihän se riitä, mutta annan miehen olla siinä luulossa että riittää, se kuitenkin yrittää parhaansa. Ja tottahan sekin on, ettei suomesta ihan joka päivä lennetä afrikkaan tapaamaan sukulaisia. Jatkossa täytyy ehkä valita toinen lomakohde, tai sitten saa mies ihan keskenänsä tulla tänne viettämään lomaa, mä voin mennä vaikka tukholmaan.

Nyt vielä hetken kokoan itseäni parvekkeella, lämpöäkin on vielä n. 20astetta :) maisema on oikein sievä, kuva ei tee sille oikeutta:

20140508_223028-normal.jpg