Tallenna teksti ennenkuin yrität lisätä kuvaa blogiin. Kirjoitin eilen pitkän stoorin elämästä täällä rapakon takana, ja sehän hävis ku pieru saharaan yhdellä väärällä painalluksella. 

Ehkä parempi niin, eilen oli vähän huono päivä ja teksti oli sen mukaista,  tänään ollut parempi :) ollaan shoppailtu ja kierrelty autolla kaupunkia koko päivä :) oon nyt pariin otteeseen ulos mennessä pukeutunut hijabiin ja abayaan,  tuntuu hyvältä :) koen saavani kunnioitusta pukeutuessani kuten musliminaiset yleensä pukeutuu. Sitäpaitsi, mä olen tosi söpö huivissa :D  ystävien ja sukulaisten järkytykseksi pistin kuvia myös facebookkiin,  valtaosa ei vielä tiedä että olen kääntynyt muslimiksi.. en ole siitä kauheesti huudellut, mutten myöskään pyrkinyt salaamaan.

Kropassa tapahtuu outoja, pari päivää oli menkkoja,  sitten muuttu tuherrukseksi, sitten tuli ovulaatio-olo, joka kyllä hyödynnettiin ja eilen rupes tuntumaan oikeessa munasarjassa samanlaista kipuilua kuin raskaana ollessa,  keltarauhanenko siellä työskentelee? Oisin halunnut tänään ostaa ihan huvin vuoks raskaustestin, mutta se oli mun mielestä ihan liian kallis täkäläisten hinnoiks, n. 5€, joten jätin ostamatta, joutaahan sen sitten Suomessakin. Parin päivän päästähän täältä tullaan :) kotona pitäis olla vielä niitä netistä ostettuja testejä... niitä joita sai about 10 viidellä eurolla...

Loppuun vielä kuva toissaillalta, kun käytiin rannalla kävelyllä ♡

1400525809620-normal.jpg